Belangerijke info/ Important information

27 oktober 2020 - Brussel, België

Hey Tourkey-Turkey reiziger.

Ik wil nog een beetje info geven. De stopcontacten zijn zoals in België dus geen probleem om je GSM of laptop op te laden. Als je naar belgië wilt bellen neem je beter een belkaart voor je vertrekt. Normaal zijn zo'n kaarten goedkoop. Normaal weet iedereen dat Turkije een moslim land is, maar ik zeg het toch voor de zekerheid. Probeer dus er altijd mee rekening te houden. Ook heb ik enkele woorden voor mijn vertrek geleerd. De belangrijkste zijn goeiedag ( Merhaba) , bedankt ( teşekkür ederim ), alstublieft ( lütfen),... Deze woorden zijn basis. Wil je nog andere woorden leren dan kan het zonder probleem met een turkse woordenboek of vertaler op internet. Ook wou ik over het klimaat spreken. Het klimaat is er warm en vochtig in de zomer en in de winter heel koud met meestal sneeuw. Denk eraan het weer na te kijken enkele dagen voor je vertrekt. Ik denk dat er geen info meer nodig is als je een vraag heb kan je commentaar laten ik zal proberen erop te antwoorden. Güle Güle