Terug naar België/ Back to Belgium

28 oktober 2020 - Brussel, België

Hey Tourkey-Turkey reiziger.

Zoals ik al zei in een vorige post ben ik al naar Turkije gegaan. Ik vertel nu pas wat ik daar heb gedaan. Ik heb lang nagedacht om over mijn reis te praten omdat ik dacht dat het niet interessant zou zijn, maar uiteindelijk denk ik dat het een goed idee is om erover te praten omdat het mensen kan helpen voor hun reizen naar Istanbul. In deze post zal ik over mijn terugreis vertellen. In latere post zal ik nog over kosten, monumenten en leuke plekken vertellen. Ik hoop dat al mijn posts zullen helpen voor jullie reizen.

De terugreis:  Op 15 juli 2020 ben ik teruggekomen van Turkije. Ik ben rond 9 uur opgestaan en heb mijn ontbijt genomen. Mijn ontbijt was net als de andere dagen brood, kaas, worst, tomaten, olijven en eieren. Ik ben dan terug naar mijn kamer gegaan heb mijn valies genomen en ben naar beneden gegaan om mijn taxi te nemen die ik vroeger in de ochtend had gebeld. Ik ben dan met de Taxi naar de luchthaven van Istanbul gegaan en heb daar om 12 u 30 mijn vlucht genomen. De vlucht heeft ongeveer 4 uur geduurt ik moet toegeven dat ik in slaap ben gevallen. Rond 17 uur ben ik aangekomen in Zaventem daar heb ik mijn valies genomen en ben naar buiten gegaan om op mijn vader te wachten die mij daar kwam ophalen. Ik ben dan gewoon naar huis gegaan.  Tot de volgende keer voor een andere reis!

Hey Tourkey-Turkey traveler.

As I said in a previous post, I already went to Turkey. I am only now telling you what I did there. I thought a long time to talk about my trip because I thought it wouldn't be interesting, but in the end I think it is a good idea to talk about it because it can help people for their travels to Istanbul. In this post I will tell you about my return journey. In a later post I will talk about costs, monuments and nice places. I hope all my posts will help for your travels.

The return journey: On July 15, 2020 I came back from Turkey. I got up around 9am and had my breakfast. My breakfast is just like the other days couvain, cheese, pire, tomatoes, olives and eggs. I then went back to my room, took my suitcase and went downstairs to catch my taxi that I called earlier in the morning. I then took the Taxi to Istanbul Airport and took my flight there at 12:30. The flight took about 4 hours I have to admit I fell asleep. I arrived in Zaventem around 5 pm, took my suitcase and went outside to wait for my father to pick me up there. I just went home then. Until next time for another trip!